ინტერფეისის ენა: ინგლისური, რუსული.
კრაკი: არ სჭირდება
სისტემური მოთხოვნილებები: ОС: Windows XP/Vista/7
პროცესორი: Intel Core i7 @ 3.0 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.4 GHz
ოპერატიული მეხსიერება: 4 Gb
თავისუფალი ადგილი მყარ დისკზე: 9 Gb
ვიდეო ბარათი: nVidia GeForce GTX 560 / ATI Radeon HD 4870 x2.
აღწერა: CryTek_მა შეასრულა დანაპირები — უკვე ტავისუფლად ხელმისაწვდომი გახდა SDK გრაფიკული ძრავში CRYENGINE®_ში სამუშაოდ, რომელი ზრავის მეშვეობითაც იქნა შექმნილი ყველასათვის ცნობი და პოპულარული შუთერი
Crysis 2, 3. ყველას შეუძლია ამ ზრავის უფასოდ ჩამოტვირთვა — ფაილის ზომა არის მხოლოდ 1939,36 MB მბ.
ყველას შეყძლია SDK CRYENGINE®_ს გამოყენება და მისი მეშვეობით არაკომერციულო თამაშის გამოშვება, ხოლო შემოსავლის მიგების მიზნით კომერციული თაამშის გამოშვების შემთხვევაში მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ თქვენ არ აპირებთ
თააშის გაყიდვას, მაგრამ გასაყიდად თამაშის გამოშვების შემთხვევაში ანუ კომერციული თამაშის შემთხვევაში ვალდებული ხართ CryTek_ს გადაუხადოთ მოგების 20%_ტი.
SDK_ს გადმოწერა ხდება სისტემატურად უამრავი ადამიანის მიერ რამოდენიმე საატში იგი ხალხის მიერ 30 000_ჯერ იქნა გადმოწერილი, ამავდროულად რედაქტორში მუშაობა იმდენად იოლია რომ მისი გამოყენება შეუძლია არა მხოლოდ
გამოცდილ დეველოპერებს არამედ დამწყებებსაც, გარდა ამისა, საიტზე CryDev შეგიძლიათ იპოვოთ დეტალური დოკუმენტაცია
CryEngine®_ს გამოყენებასან დაკავშირებით და მიიღოთ ღირებული რჩევა გამოცდილი დეველოპერებისაგან.
დაყენება და ძირითადი მახასიათებლები:
32 ბიტიანი ვერსიასთან დაკავშირებული შენიშვნა:
SDK აქვს 32 ბიტიანი ვერსია sandbox,მაგრამ ჩევნ გირჩევთ რომ გამოიყენოთ 64ბიტიანი ვერსია, რადგან მას არ აქვს შეზღუდევბი. 32 ბიტიანი ვერსიის გამოყენებისას კი პროგრამა შეიძლება თავისით გაითიშოს ხოლმე.
Сетевая информация для авторизации в CryDev при включенном брандмауэре:
Используемый IP-адрес и порт:
62.67.9.135:25323
Запуск CryEngine на ПК (Windows)
В папке Bin32 вы найдёте 32-разрядные .exe/.dll CryENGINE и Sandbox.
В папке Bin64 вы найдёте 64-разрядные .exe/.dll of CryENGINE и Sandbox.
DCC-экспортёры и дополнительные инструменты находятся в каталоге Tools.
Sandbox может быть запущен с помощью файлов Bin32Editor.exe или Bin64Editor.exe.
Менеджер настроек движка (ToolsSettingsMgr.exe) может быть использован для изменения ключей реестра глобального пути к компилятору ресурсов (Resource
Compiler). Эти настройки используются экспортёрами для поиска компилятора ресурсов CryENGINE, в целях завершения обработки экспортированных ресурсов.
Запуск Sandbox
Исполняемый файл Sandbox — Editor.exe — может быть найден в каталоге Bin64 в корневой папке CryENGINE. Приложение также может быть запущена с помощью ярлыка
в меню «Пуск».
Рекомендуется загружать только один уровень после запуска редактора Sandbox, иначе загрузка нескольких уровней подряд (загрузить уровень и открыть другой)
может вызвать вылеты; и даже после перезапуска редактора проблема может сохранится!
Использование реестра Windows:
Нажмите «Пуск» — в строен поиска наберите «regedit» (Windows 2000/XP/2003: «Пуск» — «Выполнить» — regedit) чтобы запустить редактор реестра Windows.
В панели слева перейдите к следующему ключу реестра:
[HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlFileSystem]
В панели справа дважды щелкните по записи NtfsDisableLastAccessUpdate и укажите значение 0. Эта запись по умолчанию отсутствует в Windows XP, 2003 и более
ранних версиях, поэтому в правой панели щелкните правой кнопкой мыши и выберите «Создать» — «Параметр DWORD (32 бита)» и назовите его как
NtfsDisableLastAccessUpdate и установите его значение равным 1.
Перезагрузите систему, чтобы изменения вступили в силу.